Мэрчэндайзінг

Мэрчэндайзінг

Мэрчэндайзінг займаецца вывучэннем унутрымагазінных фактараў, якія ўплываюць на рашэнне пакупніка аб набыцці таго ці іншага тавару.

Мэтай вывучэння дысцыпліны з’яўляецца атрыманне спецыяльных ведаў у галіне размяшчэння і размяшчэння тавараў у гандлёвай кропцы, стварэння эфектыўнага запасу і асартыменту прадукцыі, вывучэння фактараў, якія ўплываюць на атмасферу крамы (асвятленне, гук, колер, пахі).

Задачамі вывучэння дысцыпліны «Мерчэндайзінг» з’яўляюцца веды і ўменні спецыяліста па візуальным мерчэндайзінгу, неабходныя для выканання наступных відаў прафесійнай дзейнасці:

  • комплекснае выкарыстанне інструментаў мэрчэндайзінг для павышэння эфектыўнасці дзейнасці гандлёвай кропкі;
  • планіроўка размяшчэння гандлёвага абсталявання ў гандлёвай кропцы;
  • выяўленне моцных і слабых месцаў гандлёвай залы;
  • размяшчэнне таварных груп у гандлёвай зале і выкладка прадукцыі на паліцах;
  • прасоўванне тавару навінкі ў месцах продажаў;
  • распрацоўка і размяшчэнне рэкламных матэрыялаў у месцах продажу;
  • выкарыстанне інструментаў мэрчэндайзінг для стварэння атмасферы гандлёвай кропкі (асвятленне, каляровыя рашэнні, пахі і г.д.).

Вучэбная праграма прадугледжвае правядзенне практычных заняткаў, асноўнае прызначэнне якіх – навучыцца аналізаваць паводзіны спажыўцоў; вылучаць псіхалагічныя фактары, якія ўплываюць на спажывецкія паводзіны; размяркоўваць плошчу гандлёвай залы і рэгуляваць пакупніцкія патокі; складаць планаграмы размяшчэння гандлёвага абсталявання, катэгорый у гандлёвай зале, выкладкі тавараў для размяшчэння на гандлёвым абсталяванні; аналізаваць эфектыўнасць выкарыстання гандлёвай плошчы і гандлёвага абсталявання; ацэньваць рынкавую сітуацыю і асаблівасці пакупальніцкіх паводзін.

ГРУПЫ ВЫЧУЮЧЫЯ ДАДЗЕНУЮ ДЫСЦЫПЛІНУ

  • ВМ207(9 класаў, другое паўгоддзе)
  • ВМ307 (9 класаў, першае і другое паўгоддзе)

Што вывучаем

Сучасныя тэндэнцыі развіцця мэрчэндайзінг; уплыў інструментаў мэрчэндайзінг на паляпшэнне сэрвіснага абслугоўвання; асаблівасці выкарыстання гандлёвых плошчаў для розных арганізацый; прынцыпы арганізацыі прасторы гандлёвай залы і палічнай прасторы; прынцыпы размяшчэння асноўных і дадатковых рэкламных матэрыялаў у гандлёвай зале; методыку складання планаграм і мэрчэндайзінг-бука; спецыфіку прымянення сродкаў і метадаў мэрчэндайзінг для прасоўвання асобных тавараў або іх комплексаў; асноўныя псіхалагічныя і сацыяльныя фактары, якія ўплываюць на паводзіны пакупнікоў у гандлёвай зале; сутнасць мэрчэндайзінг, які прымяняецца таваравытворцам і рознічным прадаўцом.

Асаблівасці навучання

Колькасць гадзін на вывучэнне вучэбнага прадмета – 130 гадзін, у тым ліку 28 гадзін практычныя заняткі.

Асноўнае прызначэнне практычных заняткаў – дапамагчы навучэнцам спазнаць асаблівасці сваёй асобы, свае магчымасці, а таксама набыць уменні самаацэнкі, самааналізу прафесійна значных якасцяў, уменні дзелавых зносін.

Курсавая работа выконваецца ў 6 семестры на падставе і з выкарыстаннем матэрыялаў дзеючага гандлёвага аб’екта.

Нашы кантакты

Месца знаходжання

Мінская вобласць
г. Маладзечна
пл. Цэнтральная, 1
Індэкс: 222306

Перайсці да карт

Прыёмная дырэктара

Тэлефон / факс: (0176) 77-19-72
Электронная почта: mtec@bks.by

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Тэлефон / факс: (0176) 77-01-71
Багнюк Эліна Сяргееўна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

Тэлефон / факс: (0176) 77-02-53
Сымановіч Аксана Генадзіеўна

Намеснік дырэктара па вытворчаму навучанню

Тэлефон / факс: (0176) 77-01-51
Васюта Таццяна Валер'еўна

Метадычная служба

Тэлефон / факс: (0176) 77-18-73
Навумчык Зоя Генадзьеўна

Дзённае аддзяленне

Тэлефон / факс: (0176) 77-02-24
Шчуцкая Ірына Канстанцінаўна.

Завочнае аддзяленне

Тэлефон / факс: (0176) 77-17-06
Конанава Святлана Лявонцьеўна

Інтэрнат

Тэлефон / факс: (0176) 77-40-53
Каспяровіч Алеся Анатольеўна

Зачыніць

Пошук

  • Результаты

    Тут будуць адлюстроўвацца Вынікі пошуку, для пачатку давайце ўвядзем запыт

Зачыніць