Адміністрацыйна-дэліктнае права і працэсуальна-выканаўчае права
Адміністрацыйна-дэліктнае права і працэсуальна-выканаўчае права
Асноўнай задачай вывучэння вучэбнага прадмета “Адміністрацыйна-дэліктнае права і працэсуальна-выканаўчае права” з’яўляецца забеспячэнне такога ўзроўню ведаў, які дазволіў бы выпускніку свабодна валодаць паняццямі і катэгорыямі адміністрацыйна-дэліктнага і працэсуальна-выканаўчага права, выкарыстоўваць у практычнай дзейнасці атрыманыя веды, аналізаваць і прымяняць. на практыцы нормы дадзенай галіны права.
«Адміністрацыйна-дэліктнае права і працэсуальна-выканаўчае права» – навучальны прадмет спецыяльнага цыклу, які цесна звязаны з такімі галінамі права, як канстытуцыйнае, адміністрацыйнае, крымінальнае, грамадзянскае працэсуальнае права і інш.
ГРУПЫ ВЫЧУЮЧЫЯ ДАДЗЕНУЮ ДЫСЦЫПЛІНУ
- П206 (9 класаў, другое паўгоддзе)
- П210 (11 класаў, другое паўгоддзе)
Што вывучаем
Падчас выкладання праграмнага навучальнага матэрыялу неабходна кіравацца дзейнымі нарматыўнымі прававымі актамі, тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі.
Для замацавання тэарэтычнага матэрыялу і фарміравання ў вучняў неабходных уменняў і навыкаў праграмай прадугледжана правядзенне практычных заняткаў.
У мэтах кантролю засваення праграмнага вучэбнага матэрыялу прадугледжана правядзенне абавязковай кантрольнай работы, заданні для якой распрацоўваюцца выкладчыкам вучэбнага прадмета і абмяркоўваюцца на пасяджэнні прадметнай (цыклавой) камісіі ўстановы.
адукацыі.
Праграмай прадмета вызначаны мэты вывучэння кожнай тэмы, спрагназаваны вынікі іх дасягнення ў адпаведнасці з узроўнямі засваення навучальнага матэрыялу.
У выніку вывучэння навучальнага прадмета навучэнцы павінны ведаць:
- прадмет, метад, прынцыпы і крыніцы адміністрацыйна-дэліктнага права;
- паняцце, склад і стадыі адміністрацыйнага правапарушэння;
- паняцце множнасці адміністрацыйных правапарушэнняў;
- паняцце і віды адміністрацыйна-прававога прымусу;
- паняцце, віды і парадак накладання адміністрацыйнага спагнання;
- паняцце, прызначэнне, падставы і ўмовы адміністрацыйнай адказнасці, яе мэты, формы рэалізацыі;
- падставы і ўмовы вызвалення ад адміністрацыйнай адказнасці;
- паняцце, стадыі адміністрацыйнага працэсу, прававое становішча ўдзельнікаў адміністрацыйнага працэсу.
умець:
- апераваць катэгорыямі адміністрацыйна-дэліктнага і працэсуальна-выканаўчага права, арыентавацца ў нарматыўных актах;
- складаць праекты працэсуальных дакументаў;
- валодаць прыёмамі ажыццяўлення працэсуальных дзеянняў;
- адрозніваць адміністрацыйныя правапарушэнні ад іншых відаў правапарушэнняў, кваліфікаваць адміністрацыйныя правапарушэнні;
- устанаўліваць падставы і ўмовы вызвалення асобы ад адміністрацыйнай адказнасці.
Асаблівасці навучання
Мэта выкладання вучэбнага прадмета – фарміраванне ў будучых спецыялістаў умення свабодна апераваць прававымі паняццямі і катэгорыямі.
У праграме прыведзены крытэрыі ацэнкі вынікаў навучальнай дзейнасці навучэнцаў па вучэбным прадмеце, распрацаваныя на аснове дзесяцібальнай шкалы і паказчыкаў ацэнкі вынікаў навучальнай дзейнасці навучэнцаў ва ўстановах сярэдняй спецыяльнай адукацыі.
Па заканчэнні вывучэння прадмета, прадугледжана здача іспыту.