Асновы маркетынгу
Навучальны прадмет “Асновы маркетынгу” прадугледжвае вывучэнне сучаснай канцэпцыі маркетынгу, метадаў маркетынгавых даследаванняў, паводзін пакупнікоў, палітыкі размеркавання і прасоўвання тавараў, цэнавай і таварнай палітыкі фірмы і іншых асноўных пытанняў маркетынгу як аднаго з элементаў механізму функцыянавання рынкавай эканомікі.
ГРУПЫ ВЫЧУЮЧЫЯ ДАДЗЕНУЮ ДЫСЦЫПЛІНУ
- Б301 (9 класаў, другое паўгоддзе)
Што вывучаем
- сутнасць маркетынгу і яго значэнне ў рыначнай эканоміцы;
- метады маркетынгавых даследаванняў;
- метады і стратэгіі рынкавага коштаўтварэння;
- паслядоўнасць і асаблівасці руху тавараў на рынку;
- прынцыпы і метады кіравання маркетынгам у арганізацыі.
Асаблівасці навучання
Целями изучения учебного предмета являются: формирование у учащихся понимания важности роли рынка в развитии экономики республики, воспитание у будущих специалистов таких качеств как предприимчивость, гибкость, инициативность, деловитость, ответственность, выработка профессиональных навыков и умений.
Для закрепления теоретических знаний и формирования практических умений и навыков предусмотрено проведение практических занятий
В целях контроля знаний учащихся предусмотрено проведение обязательной контрольной работы.