Арыфметыка-лагічныя асновы вылічальнай тэхнікі
Арыфметыка-лагічныя асновы вылічальнай тэхнікі
У сучасным свеце немагчыма ўявіць спецыяліста любой вобласці ведаў, які не валодае кампутарам. Спецыялісты ў галіне вылічальнай тэхнікі, акрамя рашэння прыкладных задач з дапамогай персанальнага камп’ютара, абавязаны ведаць дэталі і нюансы яго арганізацыі і выкарыстання.
ГРУПЫ ВЫЧУЮЧЫЯ ДАДЗЕНУЮ ДЫСЦЫПЛІНУ
- ПО209 (9 класаў/11 класаў, другое паўгоддзе)
- СП205 (9 класаў/11 класаў, другое паўгоддзе)
Што вывучаем
У ходзе вывучэння навучальнага прадмета вы разгледзьце этапы развіцця, пакаленні, класіфікацыю і характарыстыкі вылічальных машын; арыфметычныя і лагічныя асновы вылічальнай тэхнікі; функцыянальную і структурную арганізацыю, архітэктурныя асаблівасці сучаснай вылічальнай тэхнікі; тыпавыя вузлы і ўстройствы вылічальнай тэхнікі; архітэктуру тыпавых мікрапрацэсараў (далей – МП); прынцыпы праграмавання мікрапрацэсарных сістэм (далей – МПС).
Навучыцеся выконваць пераклад лікаў з адной сістэмы злічэння ў іншую і арыфметычныя дзеянні ў сістэмах злічэння, уяўляць лікі ў машынным фармаце, аптымізаваць лагічныя выразы, сінтэзаваць лагічныя схемы, аналізаваць прынцып працы элементаў, вузлоў і прылад вылічальнай тэхнікі, складаць каманды на машынна-арыентаванай мове праграмавання .
Вывучэнне дадзенага навучальнага прадмета цесна звязана з такімі вучэбнымі прадметамі, як “Матэматыка”, “Інфарматыка”, “Фізіка”, “Тэорыя верагоднасцяў і матэматычная статыстыка”.
Асаблівасці навучання
Для фарміравання прафесійнай кампетэнтнасці тэхнікаў-праграмістаў прадугледжваецца правядзенне прадугледжваецца правядзенне лабараторных і практычных заняткаў, на якіх праводзіцца замацаванне тэарэтычнага матэрыялу і фарміруюцца неабходныя ўменні і навыкі.
У мэтах кантролю засваення праграмнага навучальнага матэрыялу прадугледжана правядзенне двух абавязковых кантрольных работ.