У рамках праекта» інтэрнаты МТЭК – тэрыторыя камфорту і здароўя «актывістамі першаснай арганізацыі ГА» БРСМ «праведзена дзелавая гульня»наркаманія – трагедыя асобы”.
Мэтай гульні стала прыцягненне навучэнцаў да выпрацоўкі пісьменнай стратэгіі прафілактыкі ўжывання псіхаактыўных рэчываў.
Гульня складалася з розных практыкаванняў. Адным з якіх было высвятленне ўзроўню інфармаванасці ўдзельнікаў па праблеме наркаманіі. Удзельнікам былі прапанаваны розныя сцвярджэнні, прачытаўшы якія яны абмеркавалі ў камандах і выклалі пункт гледжання сваёй групы, абгрунтаваўшы яе.
Далей камандам раздаваліся карткі з наборам слоў-антонімаў і прапаноўвалася на працягу 3 хвілін падзяліць словы на дзве групы: «што набывае чалавек, які ўжывае наркотыкі?”і” што губляе чалавек, які ўжывае наркотыкі?».
З мэтай фарміраванне ў падлеткаў ўсведамлення дыскамфорту ў сітуацыі, калі імі хтосьці кіруе, удзельнікам было прапанавана гульня «марыянетка».
Пасля гульні ўдзельнікі падзяліліся сваімі ўражаннямі якое было апынуцца на месцы той самай марыянеткі.
Не засталася ў баку і прававая культура. Выкарыстоўваючы Крымінальны кодэкс і Кодэкс аб адміністрацыйных правапарушэннях, удзельнікі адказвалі на пытанні аб адказнасці за парушэнне заканадаўства па зададзенай тэматыцы.
Для матывацыі удзельнікаў на ўсведамленне сваіх паводзін у сітуацыі забароны праведзена практыкаванне «забаронены плён». У цэнтр была змешчана скрыначка, у якой ляжаў невядомы прадмет, бачыць які забаронена.
Удзельнікі па чарзе заставаліся» сам-насам ” з скрыначкай, уяўляючы, што аднойчы здарылася так, што яны апынуліся адны ў пакоі і хочацца даведацца, што ж на самай справе ў скрыначцы. Затым каментавалі якімі будуць іх дзеянні ў падобнай сітуацыі.
У зняволенні удзельнікам было прапанавана творчае заданне»Синквейн”. Камандам прапаноўвалася напісаць синквейн на тэму «наркаманія».
Па выніках самааналізу, удзельнікі адназначна зрабілі выснову аб тым, што наркаманію лягчэй папярэдзіць, чым потым вылечыць.